Learning F(l)air Cluj - sesiune de follow-up

Learning F(l)air Cluj - sesiune de follow-up


A fost Learning F(l)air Cluj. Ne-am făcut ordine în gânduri și notițe, iar la finalul lunii, tragem niște concluzii, alături de voi, participanții la Learning F(l)air, în direcțiile pe care le-am identificat impreuna ca fiind potrivite:

  • Schimb de bune practici pe temele care ne-au 'înflăcărat' la Learning F(l)air: siguranța psihologică, engagement, cultura feedback-ului, leadership development
  • O preocupare comună pentru subiectul Client Partnering - Cum ajutăm angajații din organizațiile de servicii să devină consultanți mai buni pentru clienți?
  • Ce instrumente de microlearning pot face diferența în strategia L&D?
  • Și..o întrebare speciala: Cum schimbăm educația formală prin joacă?


Deși au trecut două săptămâni de la vizita nostră la Cluj, sentimentul cel mai important a rămas cu noi: acela că în România există o comunitate viguroasă de L&D, chiar dacă lipsesc huburile formale care să le ajute să crească. Nu-i nimic, tot ne place.

Traineri cu experienta

Stefania Antone

Managing Partner@Learning Architect

Agenda

Scena principala @Learning F(l)air Cluj - sesiune de follow-up

09:30-11:00

Agenda

Despre ce vom vorbi:

  • Schimb de bune practici pe temele care ne-au 'înflăcărat' la Learning F(l)air: siguranța psihologică, engagement, cultura feedback-ului, leadership development
  • O preocupare comună pentru subiectul Client Partnering - Cum ajutăm angajații din organizațiile de servicii să devină consultanți mai buni pentru clienți?
  • Ce instrumente de microlearning pot face diferența în strategia L&D?
  • Și..o întrebare speciala: Cum schimbăm educația formală prin joacă?
cu Stefania A.

Stefania Antone

Managing Partner@

Trainer si consultant cu 18 ani de experienta in crearea si implementarea unor programe de L&D in peste 100 de organizatii din 6 tari si Managing Partner Learning Architect. In 2019, prezenta in "Top 20 traineri" conform studiului L&D Industry Survey.


Desi inceputurile in training au fost, desigur, intr-o varianta face to face pe meleaguri mioritice, Stefania a inceput din 2015 proiectele de design & facilitare virtuala cu echipe multiculturale, experienta valoroasa care a contribuit la lansarea in 2020 a strategiei omnilearning a Learning Architect.


Pe langa partea de strategie omnilearning, Stefania este in continuare un trainer foarte activ, fiind implicata in 2020 in proiecte de livrare virtuala in 13 organizatii. Dupa incheierea programului de certificare cu 6TC, Stefania este Certified TDS Foundational Practitioner.

Sesiuni

Follow

Resurse

Intra in Clubul Learning Architect pentru a putea accesa resursele evenimentelor