Pandemia ne-a adus multe lucruri bune, digitalizare, un mod mai usor de a face lucrurile, preocupare pentru echilibrul personal, pentru timpul petrecut cu familia, constientizare de sine. Insa ne-a si luat ceva, si anume conectarea emotionala cu oamenii si organizatiile cu care lucram. Iar acum, suntem in etapa in care oameni pe care putine lucruri ii mai “retin” in organizatie, accepta cu usurinta o oferta care le mareste cantitatea de timp remote sau salariul.
Fluctuatia e la cote foarte mari, integrarea oamenilor noi nu functioneaza totdeauna simplu si avem nevoie sa umanizam locurile de munca, asa incat oamenii sa isi doreasca sa ramana.
Cum facem asta?
Un raspuns bazat pe cercetari mai noi este: construind in mod constient o cultura emotionala – adica o cultura in care oamenii asociaza organizatia nu doar cu sarcini, sisteme, procese, ci cu anumite emotii impartasite, un fel de valori afective comune, care definesc modul dorit de a te simti in organizatie.
Cateva insighturi despre cum functioneaza cultura emotionala:
Tocmai de aceea, am pregatit pentru tine evenimentul "Cultura emotionala - construim wellbeing organizational", la care te invitam sa participi.
UNDE?
In Bucuresti, fata in fata, intr-o locatie care va fi anuntata ulterior
DE CE sa participi?
Ca sa explorezi o metodologie dinamica si pragmatica, Emotional Culture Deck, prin care liderii si echipele pot:
Cireasa de pe tort este ca ii vom avea alaturi de noi pe clientii nostri, care au implementat, deja, metodologia, in echipele si in organizatiile lor. Detaliile despre agenda – coming soon.
CAT costa?
Intrucat va fi un eveniment in sala, iar locurile sunt limitate, odata ce rezervi locul, te rugam sa participi, caz in care participarea va fi gratuita. Daca, insa, nu vei participa, desi ai rezervat locul, va exista o taxa de anulare de 100 de Euro.
*Evenimentul este dedicat exclusiv comunitatii de HR.
Inscriindu-te la acest workshop iti dai acordul ca pozele facute la eveniment sa fie folosite in scop de marketing.
Managing Partner@Learning Architect
Trainer si consultant cu 18 ani de experienta in crearea si implementarea unor programe de L&D in peste 100 de organizatii din 6 tari si Managing Partner Learning Architect. In 2019, prezenta in "Top 20 traineri" conform studiului L&D Industry Survey.
Desi inceputurile in training au fost, desigur, intr-o varianta face to face pe meleaguri mioritice, Stefania a inceput din 2015 proiectele de design & facilitare virtuala cu echipe multiculturale, experienta valoroasa care a contribuit la lansarea in 2020 a strategiei omnilearning a Learning Architect.
Pe langa partea de strategie omnilearning, Stefania este in continuare un trainer foarte activ, fiind implicata in 2020 in proiecte de livrare virtuala in 13 organizatii. Dupa incheierea programului de certificare cu 6TC, Stefania este Certified TDS Foundational Practitioner.
Trainer si consultant cu 18 ani de experienta in crearea si implementarea unor programe de L&D in peste 100 de organizatii din 6 tari si Managing Partner Learning Architect. In 2019, prezenta in "Top 20 traineri" conform studiului L&D Industry Survey.
Desi inceputurile in training au fost, desigur, intr-o varianta face to face pe meleaguri mioritice, Stefania a inceput din 2015 proiectele de design & facilitare virtuala cu echipe multiculturale, experienta valoroasa care a contribuit la lansarea in 2020 a strategiei omnilearning a Learning Architect.
Pe langa partea de strategie omnilearning, Stefania este in continuare un trainer foarte activ, fiind implicata in 2020 in proiecte de livrare virtuala in 13 organizatii. Dupa incheierea programului de certificare cu 6TC, Stefania este Certified TDS Foundational Practitioner.